Współpraca z deweloperami

Moje nowe M tworzą ludzie - w branży nieruchomości od kilkunastu lat z doskonałą wiedzą na temat branży oraz marketingu ofert.

Barbara Chalińska - nadzór merytoryczny przy sprzedaży nieruchomości - z licencją pośrednika nadaną przez Ministerstwo Infrastruktury oraz Polską Federację Rynku Nieruchomości 

Krzysztof Kowalkowski - marketer nieruchomości z doświadczeniem brand managera w gratka.pl, wcześniej allegro.pl oraz domiporta.pl, z szerokimi kontaktami w branży pośrednictwa poprzez organizację największych konferencji branżowych w Polsce recamp.pl

oraz zespół oddziałów poznańskiego i warszawskiego prowadzący działania nad ofertami nieruchomości.

Cel współpracy

Przy każdej transakcji mamy następujące cele

  • zwiększenie wolumenu sprzedaży lokali mieszkalnych oraz komercyjnych należących do inwestycji dewelopera
  • dopiąć transakcję na jak najlepszych warunkach dla naszego Klienta
  • zrobić to w taki sposób, aby nasi Klienci byli z naszej pracy zadowoleni, chętnie wracali do współpracy z nami i polecali nas swoim znajomym

Standardy pracy

Przy przygotowaniu naszych ofert dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane nieruchomości przykuwały wzrok, wyróżniały się jakością, gromadziły wokół siebie jak najwięcej zainteresowanych.

W pełni opisujemy nieruchomości wykorzystując największe atuty mieszkania (wg ustalonego wcześniej planu marketingowego) a prezentowane oferty uzupełniamy o rzut, aby pokazać poszukującym, jaki jest rozkład pomieszczeń.

Marketowanie inwestycji

Wszelkie działania marketingowe we wskazanych przez nas kanałach są wykonywane zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez dewelopera, czy też agencję marketingową współpracującą z deweloperem w celu zachowania spójności komunikacyjnej i wizerunkowej partnera oraz inwestycji.

  • analiza sprzedaży - analizujemy grupę klientów, którzy potencjalnie dokonają zakupu lub dokonali już zakupu, w celu identyfikacji grupy docelowej, jej potencjału oraz ustalenia docelowej grupy klientów, do której prowadzone będą działania marketingowe
  • kanały marketingowe - wykorzystujemy najbardziej efektywne kanały marketingowe, dotychczas nieeksploatowane, czy też aktualnie mniej wykorzystywane kanały komunikacyjne takie, jak 
    - portale ogłoszeniowe z największym potencjałem sprzedażowym
    - facebook - to doskonałe źródło komunikacji marketingowej nieruchomości. Zajmujemy się komunikacją na fb (prowadzenie fanpage oraz marketing inwestycji w fb ads i innych kanałach)
    - sieci reklamowe
    - systemy wymiany ofert
  • baza klientów MNM - korzystamy z aktualnych baz danych agentów wpółpracujących z MNM, w celu marketowania inwestycji
  • współpraca - współpracujemy z każdym biurem na terenie kraju. Zaoferujemy agencjom współpracującym na rynku ofertę klienta. Agencje te będą miały możliwość oferowania mieszkań swoim klientom

Biuro sprzedaży

Korzystamy z doskonałych lokalizacji biur
- w Poznaniu: ciąg handlowo-pieszy ul. Katowicka 53B w rejonie największej galerii handlowej Posnania, Galerii Malta, osiedla Polanka, przeznaczenie części witryny biura pod wizualizację B59​
- w Warszawie: biuro usytłowane na Sadybie w pobliżu centrum handlowego Sadyba Best Mall

Jesteśmy w stanie poprowadzić biuro sprzedaży, gdzie zajmujemy się całym procesem ​obsługi klienta, sprzedaży, obsługi transakcji oraz domykania transakcji.

Klient - deweloper

Jesteśmy biurem, które obsługuje jedną stronę transakcji, zawsze na podstawie konkretnego zlecenia - czyli przy przyjęciu inwestycji do sprzedaży to deweloper jest naszym Klientem, dla niego też działamy, reprezentujemy go przy negocjacjach, ustaleniach warunków umowy.​


SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jeśli chcesz sprzedać szybko nieruchomości w Twojej inwestycji - skontaktuj się z nami