Współpraca z deweloperami
Moje nowe M tworzą ludzie - w branży nieruchomości od kilkunastu lat z doskonałą wiedzą na temat branży oraz marketingu ofert.
Barbara Chalińska - nadzór merytoryczny przy sprzedaży nieruchomości - z licencją pośrednika nadaną przez Ministerstwo Infrastruktury oraz Polską Federację Rynku Nieruchomości
Krzysztof Kowalkowski - marketer nieruchomości z doświadczeniem brand managera w gratka.pl, wcześniej allegro.pl oraz domiporta.pl, z szerokimi kontaktami w branży pośrednictwa poprzez organizację największych konferencji branżowych w Polsce recamp.pl
oraz zespół oddziałów poznańskiego i warszawskiego prowadzący działania nad ofertami nieruchomości.
Cel współpracy
Przy każdej transakcji mamy następujące cele
- zwiększenie wolumenu sprzedaży lokali mieszkalnych oraz komercyjnych należących do inwestycji dewelopera
- dopiąć transakcję na jak najlepszych warunkach dla naszego Klienta
- zrobić to w taki sposób, aby nasi Klienci byli z naszej pracy zadowoleni, chętnie wracali do współpracy z nami i polecali nas swoim znajomym
Standardy pracy
Przy przygotowaniu naszych ofert dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane nieruchomości przykuwały wzrok, wyróżniały się jakością, gromadziły wokół siebie jak najwięcej zainteresowanych.
W pełni opisujemy nieruchomości wykorzystując największe atuty mieszkania (wg ustalonego wcześniej planu marketingowego) a prezentowane oferty uzupełniamy o rzut, aby pokazać poszukującym, jaki jest rozkład pomieszczeń.
Marketowanie inwestycji
Wszelkie działania marketingowe we wskazanych przez nas kanałach są wykonywane zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez dewelopera, czy też agencję marketingową współpracującą z deweloperem w celu zachowania spójności komunikacyjnej i wizerunkowej partnera oraz inwestycji.
- analiza sprzedaży - analizujemy grupę klientów, którzy potencjalnie dokonają zakupu lub dokonali już zakupu, w celu identyfikacji grupy docelowej, jej potencjału oraz ustalenia docelowej grupy klientów, do której prowadzone będą działania marketingowe
- kanały marketingowe - wykorzystujemy najbardziej efektywne kanały marketingowe, dotychczas nieeksploatowane, czy też aktualnie mniej wykorzystywane kanały komunikacyjne takie, jak
- portale ogłoszeniowe z największym potencjałem sprzedażowym
- facebook - to doskonałe źródło komunikacji marketingowej nieruchomości. Zajmujemy się komunikacją na fb (prowadzenie fanpage oraz marketing inwestycji w fb ads i innych kanałach)
- sieci reklamowe
- systemy wymiany ofert - baza klientów MNM - korzystamy z aktualnych baz danych agentów wpółpracujących z MNM, w celu marketowania inwestycji
- współpraca - współpracujemy z każdym biurem na terenie kraju. Zaoferujemy agencjom współpracującym na rynku ofertę klienta. Agencje te będą miały możliwość oferowania mieszkań swoim klientom
Biuro sprzedaży
Korzystamy z doskonałych lokalizacji biur
- w Poznaniu: ciąg handlowo-pieszy ul. Katowicka 53B w rejonie największej galerii handlowej Posnania, Galerii Malta, osiedla Polanka, przeznaczenie części witryny biura pod wizualizację B59
- w Warszawie: biuro usytłowane na Sadybie w pobliżu centrum handlowego Sadyba Best Mall
Jesteśmy w stanie poprowadzić biuro sprzedaży, gdzie zajmujemy się całym procesem obsługi klienta, sprzedaży, obsługi transakcji oraz domykania transakcji.
Klient - deweloper
Jesteśmy biurem, które obsługuje jedną stronę transakcji, zawsze na podstawie konkretnego zlecenia - czyli przy przyjęciu inwestycji do sprzedaży to deweloper jest naszym Klientem, dla niego też działamy, reprezentujemy go przy negocjacjach, ustaleniach warunków umowy.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Jeśli chcesz sprzedać szybko nieruchomości w Twojej inwestycji - skontaktuj się z nami